سرخط خبرها

 فوت ۲ بیمار کرونایی در خراسان رضوی|با این روند به زودی وارد وضعیت قرمز می‌شویم

  • کد خبر: ۱۱۶۹۷۸
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
 فوت ۲ بیمار کرونایی در خراسان رضوی|با این روند به زودی وارد وضعیت قرمز می‌شویم
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه طی روز گذشته ۲ فوتی ناشی از بیماری کرونا داشته‌ایم، گفت: اگر این روند افزایش بیماری کرونا همچنان ادامه داشته باشد، به زودی از وضعیت زرد کرونایی خارج و وارد وضعیت قرمز می‌شویم.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان  اظهار کرد: طی روز گذشته ۱۱۱۲ نفر به مراکز جامع خدمات سلامت منتخب کرونا و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند که این میزان نسبت به ۱۰ روز گذشته رشدی ۲.۵ برابری داشته است.

وی ضمن اشاره به رشد ۵۰ درصدی بستری‌های جدید کرونایی نسبت به ۱۰ روز گذشته گفت: طی یک روز گذشته ۱۲۰ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۱۰۷ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. همچنین ۲۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱۰ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان ادامه داد: ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۳۶ بیمار است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه شدت شیوع کرونا بین شهروندان رو به افزایش است، تاکید کرد: عموم مردم باید واکسیناسیون خود را تکمیل و برای دریافت دوز یادآور هر چه سریعتر اقدام کنند. همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از افزایش چرخش این بیماری جلوگیری خواهد کرد. هم‌اکنون مراکز واکسیناسیون از لحاظ موجودی واکسن در شرایط کاملا خوبی است و همه نوع واکسن در این مراکز وجود دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->